VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

onsdag 29 juli 2009

Upp som en sol, ner som en...

pannkaka eller våffla kanske. Gott båda två! =)

Idag har jag varit ledig, riktigt skönt. Jag tränade tidigt imorse med mer vikter och en PT som körde med mig rejält. Känner mig så jäkla duktig! Nu har Emil semester och jag har fått ordentliga utmaningar för nästa månad av honom. Jag ska bara komma på en bra belöning till mig själv när jag har klarat månaden. Hmm... vet inte vad än bara, har du något förslag?=)

Ett besök hos Hanna har det också blivit idag med nya naglar och en massa prat som resultat. Nästa Tigerutförsäljning i Göteborg närmar sig och denna gången hoppas vi på att kunna stanna över och gå på Liseberg också.=)=) Jag älskar Liseberg!!!
Kvällen blev lite pannkaka, jag hade hoppats på något kul som en skön avslutning på en toppendag men så blev det inte. Kryper upp i soffan en stund med mitt te istället.=)

Imorgon slutar jag redan kl11, härligt, härligt! Någon som vill bada? Nä... inte jag heller, men en filt i solen är ju aldrig fel.=)

Pusspuss

1 kommentar:

  1. När, var, hur är Tigerutförsäljningen? Låter mycket intressant! Fin blogg du har :-)

    SvaraRadera