VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

lördag 4 juli 2009

Skum


Jag vaknade tidigt även idag. Det är meningslöst att försöka somna igen, ryggen gör helt enkelt för ont. Ja pappa, jag har pratat med vårdcentralen:) Jag ska till en sjukgymnast på fredag och till gymmet igen på måndag morgon och träffa PT-Emil. Nu ska jag hoppa i badet och läsa min bok en stund innan väckarklockan ringer.
Vad gör jag med min onda rygg som bara inte ger sig utan ska plåga mig varje dag, vecka efter vecka...?? :/

Andreas ringde sent igår kväll efter att Depeche Mode spelat på Arvikafestivalen. Det hade varit riktigt bra, men inte lika bra som i Köpenhamn. Tur för mig.;) Kan inte hjälpa att jag är lite avundsjuk men jag hade förmodligen inte orkat leva festivalliv just nu ändå.

1 kommentar:

  1. Usch då.... Har du provat spikmatta???? det ska ju vara så himla bra!!!!
    Nu låter detta konstigt kanske, men man kan ju ha ett ben som är lite kortare än det andra,,, och då påverkar ryggen,,,, bara ett litet inlägg i skon Jenny =) =)

    Du behöver gå till en massör/kiru.... Lycka till din lilla muffins =) josse

    SvaraRadera