VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

onsdag 15 juli 2009

Suck...

Idag är jag ledig, igen. Jag har haft en riktigt skön dag så här långt fast jag egentligen hade velat vara hemma i Hoby istället. Christer, Cathrine och Linn är i Sverige på semester och just nu hälsar dom på Andreas och Linus hemma i Blekinge. Jag fick inte ta semester imorgon annars hade jag tagit tåget upp imorse och stannat tills imorgon. En grillkväll på pappas altan med supertrevliga människor hade varit så skönt och ett härligt avbrott från allt. Min korta semester regnade bort, ryggvärken har satt sina spår och så allt annat skräp som händer. Men men det kommer väl fler tillfällen, någon gång tidigast nästa sommar eller nått... Bitter!? Nä, inte alls... ;)
Nu ska jag koppla av med min bok innan tvätten kallar på min uppmärksamhet.
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar