VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

måndag 13 juli 2009

En skön ledighet

Helgen försvann snabbt precis som den brukar göra när jag är ledig. Jag har gjort min ryggövning slaviskt varannan timme precis som sjukgymnasten sa och vet ni vad?!? Jag mår mycket bättre!! =)=) Visst har jag fortfarande ont men inte i närheten av hur det var innan. Efter 6 veckors hopplös smärta ser jag äntligen ett slut och en början på att kunna leva normalt igen. Helt underbart skönt. Träningen funkar bra igen och jag har spenderat 2 riktigt sköna timmar på gymmet idag.
Nu väntar en kopp te och mys i soffan. =)
Pusspuss

2 kommentarer:

  1. Hej Vännen min :) De var väldigt länge sedan.
    Tänkte bara kolla om du är ledig den helgen den 25 Juli. Funderar på ifall vi inte skall ta en tripp til malmö :) Kram Anne

    SvaraRadera
  2. Hej gumman =)
    Japp det är min lediga helg. Jag funderar på om jag ska åka hem till Hoby och få lite paus från allt här i storstan. Men om du kommer så stannar jag så klart eller om du också är sugen på kebab igen kanske. ;) Kraaaam

    SvaraRadera