VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

onsdag 17 februari 2010

Pyssel och resplaner

Vintern håller ett stadigt grepp om Sverige hela vägen ner till Malmö. Jag älskar snön men inte kylan... hmm det går ju inte, eller?! Idag har jag en skön ledig dag och jag tänker bara pyssla lite här hemma, lyssna på musik och ta det lugnt. Kanske blir det en sväng på stan lite senare. Jag är ensam hemma igen, mannen jobbar 1,5 vecka i England. Nästa tripp dit blir i början av mars och då planerar jag att flyga dit över helgen. Mysigt!! Älskar London. =) Hotell, shopping, god mat och bästa sällskapet. ;) Längtar.

Venedig

I maj blir nästa tur men då är det några dagars semester för oss båda. Jag vet inte riktigt vart vi ska åka. Europa någonstans, kanske Paris eller Italien. Båda känns så härligt romantiskt eller hur? Andreas har jobbat i Paris men ingen av oss har varit i Italien. Toscana kanske, eller Venedig?

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar