VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

torsdag 4 februari 2010

Nära ögat


Inbrott i bilen verkar vara mer än regel än ett undantag i denna staden. För ett par dagar sedan var det dags igen. Det var inte så svårt att konstatera att stereon var stulen men det värsta var att jag inte visste om mina solglasögon hade legat i bilen eller inte... Hmm... jag hade dem på mig när vi körde till Göteborg men vad hände sen? Skit med, jag var helt övertygad om att de legat i bilen och att jag nu hade varit snygg för sista gången i mina Guccibrillor. ;)
Sur, ledsen och besviken kommer jag hem på kvällen och då får jag för mig att leta lite trots att jag är helt övertygad om att dom är borta. När jag hittar det välbekanta fodralet i en av mina handväskor hoppar jag runt, viftar med armarna och skriker ja, ja, ja, jaaaaaaaaaaaa!!! =)=)=)
Jag har aldrig vunnit på lotto men nu vet jag hur det känns.
Haha vem bryr sig om en bilstereo?!!?

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar