VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

onsdag 24 februari 2010

Make Up Store




Idag har jag blivit omhändertagen av Isabelle på Make Up Store. Det finns några Make Up Store i Malmö men jag går bara till en och den hittar ni på Östra Rönneholmsvägen 5, ett stenkast från Triangeln. Idag har jag plockat och färgat mina ögonbryn och så passade jag på att shoppa lite också. Isabelle är verkligen noggrann och superduktig, jag rekommenderar henne varmt. =)
bellamakeupartist.blogg.se

Från vänster:
Tri Brow Color, perfekt för att fylla i brynen. Ett måste till denna brynskugga är den snedskurna penslen som ligger längst fram. Perfekt resultat!
Microshadow Hyacinth, ska framhäva det gröna i mina "färgmixade" ögon. =) Nice!
Microshadow Charity, highlighter som lyfter och förstorar. Det gillar vi.
Bra penslar ska man också ha så klart. Jag investerade i en hel uppsättning för ett par år sedan och dom håller precis hur länge som helst.

Nu blir det myspys med mannen som är HEMMA och ledig precis som jag idag. =)=)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar