VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

torsdag 31 december 2009

Hjälp mig..

...med att ändra språk i mina inställnigar här på bloggen. Var hittar jag detta??

..med att få igång MSN igen på min dator som just nu ligger gömd i en låda. Hela datorn behöver hjälp, eller är det jag kanske..? ;)

..med att få ut skivan som jag för ett par dagar sen satte in i Macen... På min Freestyle fanns en ejectknapp... Att kunna bränna det jag hade tänkt på skivan har jag gett upp för längesen.

Jag är hopplös, vill ju bara att allt ska fungera hela tiden. Det är väl inte för mycket begärt eller...?! :/ Nästa jul måste jag bara få ett stort paket med tålamod av tomten. Hoppas, hoppas =)=)

1 kommentar:

  1. GOTT NYTT ÅR, snuttan! ett helt orört år framför oss!!!! Hoppas att du har många roliga planer =)

    Kram josse

    SvaraRadera