VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

torsdag 31 december 2009

Gott Slut

Vilket avslut på året, jag har äntligen tagit steget över 100 och jag har slagit mitt dagsrekord två gången denna månaden. Jag är trött nu, det känns i kroppen. Jobb, jobb och jobb. Även om det är hur kul som helst så tar det ut sin rätt till slut. Dags att växla ner och ta det lite lugnare.
Ikväll blir en sån kväll, god mat och trevligt sällskap hemma hos Hanna och Nicklas.
Igår kväll gick Hanna igenom min garderob (som jag inte har uppdaterat på väldigt länge...) för att hitta någon nyårsblåsa till mig. Det är ju så att klänningarna ramlar ju inte in i garderoben av sig själva och den "lilla saken" jag hade på senaste jobbfesten får snällt vänta där tills nästa sån tillställning.
Jag sa till Hanna "Den passar sig nog inte i vanligt sällskap, nä den ska jag ha bland 20åringar som tänker herre gud vad kom hon ifrån och exakt hur gammal tror hon att hon är!?!"
Haha gapskratt!! Man är inte en dag äldre än vad man gör sig. Jaja det blir någon klänning i alla fall och en lugn och skön kväll med förhoppningsvis en aning för mycket alkohol. Myspys. =)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar