VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

torsdag 24 december 2009

God Jul


Igår kväll körde jag genom ett Skåne fullt av snöslask och stressade bilister. Det är verkligen en konst det där att kunna slappna av och ta det lugnt när man känner sig stressad.
Jobbet gick lite segt igår, nu är det 5 kvar till 101. Det fixar jag i mellandagarna.=)
Hemma i Hoby ligger det fortfarande snö kvar och det är så mysigt. Jag sladdade mig förbi kyrkan igår kväll, jag kunde inte låta bli att dra lite i handbromsen och gapskratta åt mig själv när bilen åkte på tvären. Så jäkla kul! =)
Skinkan är fixad och granen är klädd. Som vanligt är pappas gran en av dom vackraste jag sett. ;) Vi har det riktigt mysigt, pappa och jag. Om en stund bär det av till Lillebror och hans Jenny.
Pusspuss


- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar