VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

måndag 24 augusti 2009

Tracks

Lördagar kl 12-14 är det Tracks i P3. Det va riktigt kul att lyssna på faktiskt, jag minns inte sist jag gjorde det. Tyvärr hörde jag aldrig toppen men jag fastnade för en hel del för mig ny musik. Smart som man är tänker man, det där kommer jag ihåg... men det gör man inte.=) En tjej fastnade i alla fall, Kristinia DeBarge har låten Goodbye på listan. Jag gillade henne och det fanns lite i Spotify. Lyssna på, Speak Up och Its Gotta Be Love.

Ingenting hette en annan svensk grupp men när en kille sjunger lite halvsorgligt på svenska blir det svårt att inte jämnföra med Kent. Ja då finns det inte mycket att säga, Kent slår det mesta enligt mig.
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar