VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

måndag 31 augusti 2009

Såg du stjärnorna idag?

Sovmorgon och för lat för att gå till gymmet... igen. :/ Lyckades ta mig över gatan till solariet i alla fall, alltid något.
Dagen har jag spenderat med Camilla som tyckte det va en toppenidé och dra runt mig på diverse olika ställen... Hmm jag vet inte om jag håller med där men man kan inte göra så mycket mer än att känna sig som en idiot. Vi slutade i alla fall i en butik på Triangeln bland massor av fina klänningar. Fest snart och då ska vi glänsa som två stjärnor som trillat ner från skyn. Jag har hittat min klänning men jag har grym beslutsångest om vilken färg jag ska välja. Finns två färger, den klassiska svarta och en helt annan färg som är åt det mer iögonfallande slaget.=) Camilla va lika förvirrad som jag och ändrade sig hela tiden. Jag behöver någon som kan säga "den ska du ha!". Ska dit på onsdag igen när jag är ledig. Hjälp..

Oavsett färg så kommer stjärnhimmlen sakna en stjärna den kvällen. =);)
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar