VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

lördag 22 augusti 2009

Lyssna på


Millencolin - Ray
Jaaaaa.... Millencolin i Spotify!=) Me like!! =)=)
Bästa bandet på Malmöfestivalen förra året! Jag planerade hela veckan efter deras spelning, inte en chans att jag hade missat den. Sångaren Nikola Sarcevic har även släppt två egna plattor och till min stora lycka finns dom också i Spotify nu. Jag har kollat så måååånga gånger innan. Honom har jag också sett live på en liten klubb i Karlskrona. Dom coola punkrockarna som va med blev lite besvikna när han liksom bara stod där med sin gitarr och sjöng, inte direkt samma ös som Millencolin. Haha men jag älskade det och jag köpte en t-shirt. =) Tack Johan!

Nu lämnar jag skräpiga Malmö och åker hem för att fira Lillebrors födelsedag.
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar