VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

måndag 3 augusti 2009

Silk-épil


För ett par veckor sedan köpte jag den dyraste silk-épil jag kunde hitta. Jag tänkte att den måste bara vara bäst och göra minst ont... Dessutom är den uppladdningsbar och kan användas i duschen. Som jag brukar säga, "ska det va, ska det va redit"

Så va det gjort, nu har jag invigt mitt tortyrredskap. Jag tog mod till mig ikväll och det va faktiskt inte så farligt. Kanske kan det bero på att jag har stirrat upp mig över det här och intalat mig själv att det skulle göra frukansvärt ont. Nu är mina ben släta men lite rödprickiga efter att hårsäckarna blivit brutalt utdragna. Det lägger sig nog tills imorgon, så stod det i alla fall i instruktionsboken som jag faktiskt läst denna gången.. =)

1 kommentar:

  1. Hej jag använder den också, jag tyckte det var obehagligt första gången, men inte nu. Var försiktig med kräftorna det finns många dåliga i affärena...

    SvaraRadera