VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

söndag 31 maj 2009

Solen skiner

Vilket underbart väder det har varit idag!! =)
Cissi och jag har varit på stan i sena eftermiddagssolen, det blev en bit mat, ett par öl och massa prat. För första gången i år har jag visat mina (bleka) ben i en kjol jag köpte för ett tag sen. Haha... jag bländade ingen vad jag vet iaf. Cissi tyckte jag va "sommarfräsch" så det va ju bra.=) Min semester börjar imorgon så det är bara att hoppas på att solen stannar ett tag nu så att jag kan bli brun och fin.
Pusspuss

2 kommentarer:

  1. Vad härligt med semester! Njut lite för mig med är du snäll :)

    SvaraRadera
  2. Jag ska göra så gott jag kan. =) Tänkte besöka vackra Karlskrona nästa vecka. Det hade varit supermysigt om vi kunde ta en fika eller nått. =)Kraaaam

    SvaraRadera