VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

lördag 9 maj 2009

Drömmar



Shopping i Oslo ær inget før den tunna plånboken. Hær ær Thune dær Christer ær butikschef. Så mycket fint hær finns, jag blir helt yr i huvudet.:) Jag har provat ørepynt som jag så gærna vill ha.



Mer personlig service får man leta efter. ;)


En sten, brillantslipad eller fyra mindre stenar, princesslipade. Jag har provat båda idag men jag vet inte vilka jag tycker mest om. :/ Tufft beslut va? =)=) Ibland ær det inte bra att vara sæljare før jag øvertalar liksom mig sjælv på nått vis att jag behøver ett par ørhænge. Hmm.. dom håller livet ut och det ær ju bra eller hur..? ;-)

Nu ær det dags att børja fixa med middagen, sen blir det før mycket vin och poker. =)
Pusspuss





2 kommentarer:

  1. Dom håller livet ut, alternativt tills dom trillar ur öronen en vild kväll på krogen eller tills du bara tappar bort dom :D
    /optimisten Anna :)

    SvaraRadera
  2. Söt du är då. =) Det blev dom översta och dom sitter som tusan så det ska inte kunna hända.:P

    SvaraRadera