VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

lördag 23 maj 2009

På promenad genom stan

Jag fick åka med Stefan hem idag och han släppte av mig vid Phuset Anna. Solen strålar så en promenad hem gjorde absolut ingenting. Nilson sushi var inte öppet och kanske tur det för då hade jag säkert handlat där. =)
Möllan är en speciell stadsdel i den här stan, när solen tittar fram så är det alltid så mycket folk överallt. Ingen verkar bry sig om någonting mer än att bara slappna av och ha det skönt. Jag gick förbi några killar som hade burit ut en soffa och satt i den på gatan och drack öl och spelade hög musik. I ett annat gathörn satt en kille med en gitarr för sig själv och utanför ett café va det fullt med folk och livemusik. Alla är skönt klädda som är här, jag kan säga att jag va rätt ensam om mina kostymbyxor, Guccibrillor och Tigerväska... ;) Haha, men va gör det, ingen bryr sig ju. =) Promenaden forsatte längs Folkes Park där barnens skrik och skratt från lekplatsen hördes lång väg. På trottoaren har någon sprayat en ruta med svart färg och skrivit "pussruta" i den. Sött. =)
Kanske blir det vin på Lilla ikväll. Det är där dom andra med Guccibrillor håller till. Haha ;);)
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar