VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

fredag 8 maj 2009

Lyssna på


Depeche Mode - In Chains
Först var jag lite besviken på senaste plattan men den är som bortblåst nu. När jag va på Åhlens igår spelade dom skrivan, när jag gick vidare till MQ hördes dessa bekanta toner även där. =) Första spåret In Chains har ett långt och lite märkligt förspel men när Dave börjar sjunga smälter jag som smör i solsken. =)=)

Fredrik såg deras förhandsspelning härom dagen i Bryssel tror jag, och den hade varit helt fantastiskt bra!! Nu är han ju inte direkt neutral i sin bedömning ;) men han har sett dom mååånga gånger så han har ju lite att jämnföra med.

Spelningen i Köpenhamn närmar sig och jag längtar. =)

The way you move
Has got me yearning
The way you move
Has left me burning
I know you know what you're doing to me
I know my hands will never be free
I know what it's like to be
In chains

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar