VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

tisdag 7 april 2009

Vårkänslor

Visst är det underbart när vårsolen strålar och vi får uppleva dom första varma dagarna ute? =) Helgen som gick blev årets första varma dagar för mig och så va jag ledig dessutom. Igår blev det en tur till Lund och där hade alla skumma studenter vaknat till liv och var man än gick höll man på att snubbla över en. Haha =) Nåväl innan jag åkte va jag på vinden och letade vårjackor... det gick ju bra, eller hur...?! Hittade två jackor, en vit med lite detaljer på som va lite liten och skitig dessutom och så en röd sak som nog varit snygg en gång innan den tappade formen totalt, men jag gick ändå ut i den.(?) Kände mig som en idiot till stopskylt eller nått ditåt. Men men.... projektet framåt och det jag ville komma till är att vårkänslorna gör att man vill pyssla med allt möjligt, fixa bilen, trädgården eller storstäda men för mig blir det att en ny snygg vårjacka ska inhandlas. =)=) Min bil är skruttig, jag har ingen trädgård och storstäda är tråkigt. =)
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar