VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

torsdag 2 april 2009

Makeover

Idag ska jag jobba 12tim... men imorgon tänkte jag mig en makeover som belöning. Om jag orkar så solar jag några minuter ikväll men imorgon tänkte jag ta mig till simhallen. Simma, basta, göra en riktigt bra inpackning i håret, (helt perfekt att ha den i bastun) skrubbvantarna ska med såklart och sen avsluta med att sola, duscha igen och sist min härliga Olivia bodylotion. Kl 13 ska jag träffa Hanna och få mina naglar fixade, det ska bli så skööönt.
Makeovern började redan i tisdags faktiskt för då var jag hos tandläkaren och fixade smilet. =) Jag är en sån som ringer och bokar tid själv för att ta bort tandsten och få tänderna rengjorda från missfärgningar. Nikotin, koffein och rödvin är tydligen inga bra grejer..?! ;) Hade planerat och köpa blekgel också till mina skenor jag fick efter zoomblekningen förra hösten men såklart var den slut.:( Kommer in igen nästa vecka.
Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge. =)=)=)
Pusspuss

1 kommentar:

  1. Ååååå, det låter som en urskön ompysslinsdag!
    Jag ska oxå sola idag,,, det är värdefulla minuter för mig, att bara få ligga å gotta sig i värmen och få lite gott doftande aromer på sig! =)

    Kraaam j

    SvaraRadera