VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

tisdag 14 april 2009

Så duktig

Vilken dag, hur produktiv som helst! Jag har..
-Ring försäkringsbolget och fixat skadeanmälan på bilen. En mycket trevlig Mikael hjälpte en förvirrad Jenny som kanske egentligen borde ha rutin på det här... ;)
-Ringt Volkswagen och bestämt att jag ska komma dit imorgon och visa upp bilen.
-Kollat upp hyrbilsföretag. Jag ska få ha en hyrbil. Wiiieee =)
-Anmält mig och betalt årsavgiften(!) till LifeStyleDesignGym. Snabba ryck nu för beach 2009. ;) (Jeansen väntar ju fortfarande snällt i garderoben.. )
-Bokat genomgångstid på gymmet till imorgon. Spännande!
-Bokat ny nageltid till imorgon eftermiddag hos Hanna med efterföljande shopping och fika på stan. Mys! =)

Nu blir det smaskigt grönt te och Sagan Om De Två Tornen. Jag är så laddad för träningen imorgon!!
Pusspuss

1 kommentar: