VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

torsdag 16 april 2009

Jag har en PT! =)




Ikväll har jag för första gången tränat med en Personlig Tränare! =) Riktigt roligt och motiverande. Emil som han heter är superduktig och jättetrevlig. Nästa gång blir på tisdagmorgon men innan dess ska jag hinna med två pass själv. Vi har kollat vikt, BMI, fettprocent och en massa andra saker som jag fick utskrivet på en söt liten lapp. Vaddå kvitto på vilket skick kroppen är i, sanningens ögonblick så att säga. ;) Men det ska vi allt fixa till. Motivationen är på topp så det är bara att köra. Nu ska jag hoppa i duschen och sen vidare ner i sängen. Knät bråkar med mig men det va ju väntat, enligt sjukgymnaster jag gått till tidigare är träning och rätt vikt den enda rätta medicinen. Go Girl!!! =)
Pusspuss

1 kommentar:

  1. Eftersom ingen annan kommenterat att jag är duktig så gör jag det själv. Haha för det är jag ju!! Knasig är jag också, jag vet det... ;)

    SvaraRadera