VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

tisdag 17 november 2009

SA

Igår gick jag upp kl 03.45 för att flyga till Stockholm. Det blir verkligen inte mycket sömn när jag ska gå upp så tidigt (läs mitt i natten...) jag stressar upp mig som en galning och kan inte sova.

Nåväl två gånger varje år har vi Sales Acadamy där alla kollegor samlas för utbildning och en massa skoj. Detta spektakel brukar alltid vara grymt kul så förväntningarna va stora. Camilla och jag har förberett oss in i minsta detalj och då inte minst inför festen som alltid är på kvällen. =) Klänningarna inhandlades redan i augusti... =)
Tyvärr blev vi bara en liten skara på 3(!) personer från vårt team. Sjukdom gjorde att både chefen och två kollegor fick stanna hemma. Men vi är inte sämre än att vi kan ha kul ändå och det hade vi också!!! =)=)



Visst glömmer man alltid något så jag glömde såklart min kamera.. =( Min nya mobil har inte så bra kamera (läs värdelös) när det ska fotas inomhus. Här är ett försök från dansgolvet...

Jag är ledig idag och tur är väl det för jag är inte helt pigg idag... Vi låg i sängen någon gång efter kl 03 lagom glada och tyckte då att det va en toppenidé att ringa HP för att få låttexten till Det Snurrar I Min Skalle. Den låten kändes väldigt passade då och gör fortfarande faktiskt. Haha.=) Saken är den att han kan den utantill men han hade åkt till hotellet mycket tidigare än oss eftersom han skulle jobba idag. Förlåt att vi väckte dig... =/



Vi fick fota på toa för att det skulle bli något överhuvudtaget. Här är min klänning iaf, visst är den fin? =)=)

Nu ska jag lata mig hela kvällen. Imorgon är det jobb igen och nu är det fullt ös hela vägen fram till den 31/12. =)

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar