VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

måndag 2 november 2009

Ny mobil eller nått =)

I lördags va det födelsedagsfest och som av en liten händelse finns det nu en iPhone "över" här hemma. Eftersom jag är så fantastisk och givmild av mig ;) så har Andreas nu den nya versionen och jag får ta över hans gamla. Jag har hittills skickat ett sms och jag hittade inte ens punkt... =) Ja jag vet, jag är hopplös och jag har inget tålamod. Andreas jobbar i London hela veckan men till helgen blir det iTunes och iPhoneskola här hemma. Vilken underbar helg vi ska ha då!! Haha =)=) Jag vet inte om han är mest glad för sin nya telefon eller för att han äntligen ska få vagga in mig i den världen. =) Jag är i alla fall redan helt beroende av Doodle Jump. Hihi.
Pusspuss


Jo just det, en ska till.... Tänkte jag skulle ta tag i träningen igen. Skulle orkat ta mig till gymmet idag egentligen men jag har varit lite krasslig så jag stannade hemma. Hmm börjar ju bra det här.... =) Kanske kan det ha haft något att göra med att det har ösregnat hela dagen också. Gymmet ligger ju en bit bort ändå, måste ta mig heeeela vägen till Hansa. Suck... ;)
Nattnatt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar