VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

fredag 18 september 2009

Lyssna på

Bill Medley och Jennifer Warnes - The Time Of My Life

Dirty Dancing har gått på ettan ikväll och i soffan har jag suttit med ett fånigt leende på läpparna. Mmm.. slutscenen när Johnny och Baby har dansat och fått alla andra att börja dansa är så mysig. Han tittar henne i ögonen och mimar till texten.

Cause I've had the time of my life
No I've never felt this way before
Yes I swear it's the truth
and I owe it all to you

Sen kysser han henne och dom lever lyckliga i alla sina dagar... =)=)

Kommer du inte ihåg? Kolla här.


..


1 kommentar:

  1. Joooooo, snyft,,,, jag ler inte när jag kollar,,, utan jag storgråter =)=) hi... Såååå himla bra den ä...
    Duuu, man ä ju knäpp,,, kollade in här igår kväll, å vet du,,, inatt har jag drömt om den rutiga tjejen som du visar här under.... ojojoj,,,, haha, man ä ju halv knasig.


    Puss på dig

    SvaraRadera