VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

onsdag 2 september 2009

Det här suger..

Ibland händer saker som gör en så galet frustrerad. Saker som inte går att styra över eller så gör dom det..? Det blir vad man gör det till och det blir vad man vågar. Men vad gör man då och vad vågar man...?
Ikväll vill jag bara skrika rakt ut som Ronja gör på våren. Jag känner mig så jäkla maktlös. Jag har så mycket att göra just nu att jag inte vet vilken ände jag ska börja. I huvudet snurrar allt rundor. Allt ordnar sig brukar jag säga så låt oss hoppas det.

Låten som får avsluta kvällen är Jennifer Lopez - Forever för att den är så skön och det va längesen jag lyssnade på den.

Nu ska jag dricka te ute på gården, älskar grönt te.=)
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar