VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

söndag 13 september 2009

Lyssna på


Ultravox - Follow Your Heart
Jag bara älskar Spotify så himla mycket! Sömnig som jag är sitter jag vid datorn och loggar in i min Spotify. Som alltid kommer det upp senaste nytt och där är dom, pojkarna som va stora på 80-talet. Vips så har jag deras senaste platta! =) Denna låten har riktigt bra inledning, den lilla syntharen i mig gillar detta skarpt.

Follow, follow
Follow, follow your heart
There must be something to rely on
Follow your own way
Follow, follow
Follow, follow your heart
There must be someone to depend on
Follow your own way

YES!!! Jag lyckades att kopiera text på en Mac. "cmd + c" har inte varit min bästa vän direkt, att jag inte har något tålamod har inte gjort saken lättare. Tre djupa andetag så ska det gå.. Men sen då, hur klistrar jag in. Jag ropar ut frågan och får ett svar från långt borta, "b som i Bertil?" ropar jag tillbaka. "Nej, v som i väldigt bredvid c". Haha.. nu kan jag och det lär jag aldrig glömma. =)=)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar