VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

tisdag 24 mars 2009

Perelli och jag =)



Så grymt snygg kropp hon har!! Vilken målmedvetenhet och självdisciplin som ligger bakom. Nu ska jag också komma iform, jag har väntat länge nog nu. ;) Skämt och sidor men jag behöver verkligen få lite koll på träningen för ryggen och knäna. Haha.. låter som jag är en riktig gammal tant som ska få sjukgymnasik efter en höftoperation. =)

Ikväll kör jag första passet, bollen är inhandlad.
Heja heja.

2 kommentarer:

  1. JAG,,,, Tittar runt, tycker till och kommer gärna tillbaka igen. =)

    - Guuud va kul att du Charlotte,,, jag är den ENDE som tycker att hon e så fin.... Jag får mothugg direkt - när jag pratar Perelli... Men men, jag står upp för henne =) =)
    Bollen ska vara väldans bra,,, vi har oxå en ny kroppshjälpare "spikmattan" ska snart ta mig i kragen och börja lägga mig på den regelbundet,,, ska ju oxå vara väldans bra för rygg och det mesta! berättar sen vad jag tyckte!!!

    Tant eller äldre ålder!!! hmmm *muttrar* varken du eller jag är la så ung längre! *fniss* Jodå,,, inom oss, eller? haha...

    Ha de gottit å trilla inte av Bollen,, finns stor risk för de!!!! (jag vet) ;)


    Kram på dig! j

    SvaraRadera
  2. Pssssst, Glömde! Jag tror att du hade vatt skitsnygg i Lugg.... ;)

    SvaraRadera