VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

fredag 13 mars 2009

Fredag

Godmorgon alla =)
Idag känner jag mig trött och sliten, är det åldern som börjar ta ut sin rätt kanske? =) Haha såklart inte, här är man inte äldre än kollegorna på jobbet. Nä skämt och sidor... jag vet att dagen kommer att bli hur bra som helst men semesterbekymmer tynger mig allt lite ändå. I år fick jag äran att välja bland veckorna som var kvar när alla andra hade valt. Jaaaa va kul! ;) Så blev det av olika anledningar och inte ens Östersjöfestivalen som varit tradition sen jag kunde gå själv kommer att bli av i år. Storstadssemester i Malmö eller kanske själv i pappas husvagn någonstans långt, långt borta. Vi får se vad sommaren har att vänta. Tjoho! =)
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar