VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

onsdag 4 mars 2009

Babbel

Jag vet inte riktigt vad min blogg är tänkt för egentligen. Bilder, meningslöst babbel och en del tankar och känslor kanske. I tonåren skrev jag dagbok under flera år så kanske detta är något substitut för det fast roligare då såklart. Två lediga dagar är slut nu, dags att gå tillbaka till verkligheten igen. Verkligheten.... Ja imorgon väntar en låååång dag på jobbet och jag borde sova nu egentligen. Ibland blir det inte riktigt som man tänkt sig bara. Känns som om jag skulle kunna babbla på en hel del här just nu men jag ska nog inte göra det utan sängen ska få värma mig för det lyckas inte tekoppen med riktigt. Täcket över huvudet alltså. =)
Jag har klippt mig idag! =)=) Någon ynka centimeter fick falla för saxen trots detta eviga kämpande om långt hår. Det blev bra, riktigt bra faktiskt. Lite uppklippt också så jag inte ska se ut som tråkiga gardiner eller nått. Haha =)
Nåväl sova va det...

1 kommentar:

  1. Grrrr, här har du en till som är uppe... John Blund missar alltid att flyga (hm, flyger han) inom mig ;)

    Meningslöst babbel är väl härligt, å du - jag skrev oxå dagbok i mina unga dar ;) faktiskt kul att ha....

    Jag ska till frissan imon :) Wiiee va härligt. Fast jag vill ju alltid göra nåt annorlunda - radikalt så att säga :) Men om du står för gardinen så kan la jag vara nån slags fönster prydnad 0) =)

    Natti natti j

    SvaraRadera