VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

onsdag 27 januari 2010

DM for life

The way you move...
I know you know what you're doing to me
I know my hands will never be free
I know what it is like to be In Chains...

För andra gången på två dagar står Depeche Mode på scenen och In Chains är första låten även denna kväll. Jag verkligen älskar musiken, stämningen och alla underbara "syntharsvin" som vi träffar och umgås med. Även på Scandinavium fick vi efter iskallt köande och springande fram till scenen platser längst fram vid catwalken. Perfekt - igen. Mina bilder är mycket bättre än igår. Nu hade jag lite koll på upplägget och jag tappade inte fattningen helt när Dave gick ut på catwalken bara någon meter ifrån oss utan jag kunde sköta kameran.

Låtlistan
In Chains
Wrong
Hole To Feed
Walking In My Shoes
It's No Good
A Question Of Time
Precious
World In My Eyes
Insight (Martin L Gore)
Home (Martin L Gore)
Miles Away
Policy Of Truth
In Your Room
I Feel You
Enjoy The Silence
Never Let Me Down Again

Extra
Dressed In Black (Martin L Gore)
Stripped
Behind The Wheel
Personal Jesus

I Göteborgs Posten får DM ett helt uppslag och betyget är en sval trea. Låtvalet fäller Depeche Mode är överskriften. Det är inget fan som sågar enligt mig Martins fantastiska soloframträdande vid knäskålarna genom att kalla dem för två mördande trista nummer.

För mig är det här väldigt stort och jag är så tacksam att jag har fått uppleva dessa två dagarna. Tack min Andreas, tack Fredik, Marianne, Rickard, Justin, Christer och alla andra för allt fantastiskt och bra.

Pusspuss

- Posted from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar