VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

tisdag 26 januari 2010

Depeche Mode Malmö Arena


För femte gången i ordningen såg jag DM igår kväll. Denna gången på hemmaplan i Malmö Arena. Helt underbart, precis som vanligt. Svart nagellack, kajal, glitter, ett antal gitarrer och svart kostym. Martin och Dave ser ut precis som vi är vana vid. =)
Vi samlades ett gäng hemma hos oss, åt pizza, drack öl och blåste upp luftmadrasser innan taxin tog oss till Arenan. =)
Efter en liten stunds köande i kylan sprang vi in i arenan och kom längst fram vid catwalken. Perfekt! När Dave vid några tillfällen gick ut på catwalken glömde jag allt om hur kameran fungerade och tryckte på alla knappar samtidigt i ren hysteri, att jag fick några bilder alls i det läget är ett smått mirakel. ;)


Mmmm.. behöver jag säga mer? =)


Martin Gores underbara soloframträdande var så jäkla bra. Han fick överlägset mest uppskattning och ett tag trodde jag han skulle glida tillbaka på applådvågen och göra en låt till.=) Vi fick bl.a höra fantastiska Home.


Dave och jag på samma bild!!! Kanske inte den bästa posen från min sida men vem bryr sig?! Tack Marianne för att du var så snabb och tog bilden. Lycka!

Nu ska vi packa ihop oss och ta oss till Göteborg, där väntar pojkarna i Scandinavium ikväll. Livet är så snällt och underbart.

Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar