VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

måndag 29 juni 2009

Aj aj

Min rygg fortsätter att plåga mig. Oro sätter sig i ryggen sägs det, kanske det är sant också? Men jag har ju inte tränat på.... ja sen innan semestern då så kanske har det också sin betydelse, vem vet. :/ Jobbet idag gick så jäkla dåligt, det är svårt att tänka klart när man bara har ont hela tiden och tankarna på annat håll.
Kvällen har varit toppen i alla fall. Cissi och jag har testat en ny restaurang vid Paulibron. Hamburgare, löfbiff och öl stod på menyn. En uteservering med trevligt sällskap är riktigt skönt en helt vanlig måndag. =)

Imorgon händer det, efter månader av väntan och längtan ska jag äntligen på min date med Dave!! Nja inte riktigt kanske men nästan för jag tänker stå längst fram. Vi blir ett gäng nördar som ska gå på konserten, så jäkla kul. Kängorna är hämtade från förrådet och står nu redo i hallen. =)

Nu ska jag dricka te och knapra värktabletter.. hmm kanske skulle ta tag i det där med gymmet igen. ;)
Pusspuss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar