VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

fredag 20 februari 2009

Gäsp..

Det blev sent igår så jag känner mig allt lite sömnig. Det är något med datorer och att klockan bara försvinner, eller är det något annat som gör att tiden stannar när man rycks in i cyberspace. ;) Den får vi allt klura på lite. Men här sitter jag och vet att detta kommer att bli en helt grym dag. Uppiggande örtte och saken är klar. En nagel gick av igår så jag ska till Hanna på Make it True Naildesign och fixa den nu innan jobbet. Japp så är det.... här kommer att bli en del prat om sånt, naglar och allt annat viktigt som blandas in i mitt lilla liv. =)

På spotify just nu: Savage Garden.
(Ingen rockergirl där inte men innerst inne är jag en liten mjukis även om det kan vara svårt att tro ibland. :) )

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar