VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

söndag 22 februari 2009

Filmtips

En kebabpizza, 1,5l Sprite Zero och två filmer senare.
The man from earth och 3:10 to Yuma. Den första filmen kan jag inte riktigt redogöra för eftersom en för skön soffa gjorde att jag somnade... Den andra filmen är en skön västern med Russel Crowe som farlig och snygg badguy. Ganska bra med ett slut som inte är förutsägbart precis.
Jag och filmtitlar går inte riktigt ihop men ett sätt att komma ihåg vad filmerna jag sett heter är ju såklart att skriva om dom här. :)
Två riktigt bra filmtips som jag sett nyligen är Slumdog millionaire och Pojken i den randiga pyjamasen. Filmer som lämnar kvar tankar och känslor i flera dagar, särskilt den sista.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar