VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

torsdag 30 september 2010

Jag drömmer mig vidare


Får jag presentera stolen Corona av Poul Volther. Denna fåtöljen tycker jag så mycket om och den hade gärna fått sprida glädje i vårt lilla radhus. =)
Vi var i Köpenhamn över helgen för två veckor sedan och då passade vi på att drömma oss bort på Illum Bolighus ett par timmar. Där fick jag klämma och känna på de flesta möbler som jag visat er här. Prislappen är 37000DKK, som sagt drömmar är bra. =)




2 kommentarer:

  1. Hej Jenny, gud vad sjukt att jag hittade din blogg out of the blue. Vet ej om du kommer ihågmig men vi gick i samma makeup utbildning på make up store för några år sedan. Såg i ett inlägg att du ska flytta till vintrie, stämmer det? Jag och min kille letar som galningar efter ett av dem dära parhusen som vi gärna vill köpa, du vet möjligtvis inte om npgon ska sälja? Ha det bra Mvh Nazanin

    SvaraRadera
  2. Hej! =)
    Klart jag kommer ihåg dig, vad kul att du hittade mig. Det stämmer att vi ska flytta till Vintrie snart. Jag vet att ett av husen har sålts om men om något är till salu nu vet jag inte tyvärr. Kontakta bostadsrättsföreningen Havsstormen eller mäklaren Peter Landgren & Co så får du veta säkert.

    Lycka till. =)

    SvaraRadera