VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

onsdag 2 juni 2010

Make Up Store

Idag har jag varit hos Isabelle på Make Up Store på Östra Rönneholmsgatan. Fantastisk service och kunskap har denna supertrevliga tjej. Finfina bryn blev det, plockade och färgade med största noggrannhet. Härligt! Det är dom små detaljerna som gör Det! =) Jag shoppade lite också så klart.

Ovan från vänster:
Microshadow Khaki Gold, Våren/sommarens nyhet och även en Stor nyhet på mina ögonlock... ;)
Microshadow Gossip, Denna skugga ska änvändas tillsammans med Khaki Gold, även denna en av Vårens/sommarens nyheter. Spännande.
Microshadow Dramatic, Urläcker färg som matchar min Microshadow Hyacinth som jag köpte i februari helt perfekt.
Blush Must Have, Aprikosfärgat rouge som en blir en fräsch touch i mitt än så länge vinterbleka ansikte.

I mitten ligger en gåva som jag fick för att jag handlade mycket(!). =)=) En glittrig "primer" som kan användas både under och över skuggorna. Läckert! Jag kommer att bli så snygg, så snygg. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar