VÄLKOMMEN!

Titta runt, tyck till och kom gärna tillbaka igen!

Pusspuss

tisdag 18 maj 2010

Spännande framtid

Vilken härlig helg vi har haft. Att vara ledig tillsammans med sin familj och dessutom få äta, inte en utan två kebaber, är helt fantastiskt. Det ger verkligen ro i själen att vara hemma ett par dagar.
Igår tillbringade vi kvällen på TGI tillsammans med Cissi och Robban. Vi hade verkligen riktigt trevligt och planerna för framtiden är bestämda. Det känns hur bra som helst. Tänk att det skulle bli skåningar av oss, det kunde jag aldrig gissa för några år sedan. =)

Håll tummarna för mig, idag är en viktig dag på jobbet.

Pusspuss

3 kommentarer:

  1. Håller tummarna stenhårt!!!

    SvaraRadera
  2. HEJ =)=)
    Det låter ljuvligt, att ha bästaste planerna klara, men fyyyyy dig, att vara hemma utan att hälsa på mig =( =)

    Jag längtar tills ni flyttar in i huset,,, för jag hoppas på mycket inredningsbilder därifrån då =)=) så att jag får glutta!!!!
    Den 27 maj jenny, måste du köpa tidningen Amelia,,, där är mina barnsaker med, från butiken. 3 olika rum med olika stilar som är inrett med mina saker =)=) kul....

    STOR GOSIG kraaaaam j

    SvaraRadera
  3. Karin: Tack jag behövde det verkligen. :)

    Josse: Förlåt men vi hade inte tid men vet du vad?! Snart kommer vi hem igen och då ska du se att vi tittar in till dig. :)
    Klart jag ska köpa tidningen. Verkligen roligt, hoppas det bara rasslar in beställningar.
    Kraaaam

    SvaraRadera